divendres, 5 de juny del 2020

DIVENDRES 5 DE JUNY. PSICO

Bon dia ANIMALS DEL BOSC! Com va anar amb la proposta de música amb n’Aina! Segur que súper bé! Avui sabeu que toca psico. Abans de tot, i com sempre, els dos jocs cooperatius en família: 

¡Buenos días ANIMALS DEL BOSC! ¿Cómo fue la propuesta de música con Aina? Seguro que súper bien. Ya sabéis que hoy toca psico. Antes que nada, y como siempre, los dos juegos cooperativos en família:  

FIGURES GEOMÈTRIQUES AMB EL COS.
Us heu de posar d’acord per formar diferents figures entre tots amb el vostre cos. Podeu provar de fer les figures bàsiques: triangles, cercle, quadrat i rectangle o també d’altres. Aquí us deixo algun exemple. 

Os tenéis que poner de acuerdo para formar diferentes figuras entre todos con vuestro cuerpo. Podéis probar de hacer las figuras básicas: triángulo, círculo, cuadrado y rectángulo, o también formar otras. Aquí os dejo un ejemplo.  





DIRIGIR EL VAGÓ.  
Abans de començar a jugar heu de decidir un recorregut o un circuit per on passar. Fet això, heu de fer una fila entre tots/es per simular el vagó. Tots els participants hauran de tenir els ulls tancats excepte el darrer, que haurà de dirigir el vagó. Ho pot fer parlant, però lo ideal es anar fent senyes amb el cos i la resta dels membres s’han d’encarregar de fer-li arribar al primer membre. Les senyals als colzes ajudaran a distingir entre si cal girar a l’esquerra o a la dreta; tocar el cap significarà tirar cap endavant. Per fer-ho més divertit, podeu fer marcar-vos un temps i fer un compte enrere. 

PD: els alumnes que tinguin por, poden fer el joc amb els ulls oberts però amb la consigna de que no pot parlar per res. I si l’ubiqueu enmig haurà d’estar alerta per frenar el primer membre en cas d’urgència (que es xoqui amb alguna cosa). 


DIRIGIR EL VAGÓN.
Antes de empezar a jugar tenéis que decidir un recorrido o un circuito por donde pasar. Hecho esto, tenéis que hacer una fila entre todos/se para simular el vagón. Todos los participantes deberán tener los ojos cerrados excepto el último, que tendrá que dirigir el vagón. Lo puede hacer hablando, pero lo ideal es ir dando señales con el cuerpo y el resto de los miembros se tienen que encargar de hacerle llegar el mensaje al primer miembro. Las señales en los codos ayudarán a distinguir entre si hay que girar a la izquierda o a la derecha; tocar la cabeza significará tirar hacia delante. Para hacerlo más divertido, podéis marcaros un tiempo y hacer una cuenta atrás. 

PD: los alumnos que tengan miedo pueden hacer el juego con los ojos abiertos, pero con la consigna de que no puede hablar para nada. Y si los ubicáis en medio tendrá que estar alerta para frenar el primer miembro en caso de urgencia (por si se choca con algo). 






I finalment us deixo un vídeo que li podeu posar als infants. 
Aquesta setmana toca fer una mica de Ioga! Passeu molt bon cap de setmana! 😊
 
Y finalmente os dejo un video que le podéis poner a los niños/as. 
¡Esta semana toca hacer un poco de Yoga! ¡Que tengáis muy buen fin de semana! 😊



 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada